Cliënttevredenheid 2021

Het hele jaar door werkt Thuiszorg Hart voor Nederland (HvN) aan de kwaliteit van zorg, voor en achter de schermen. Een keer per jaar laten we een onafhankelijke partij onderzoeken hoe onze zorgverlening ervaren wordt door de mensen om wie het gaat: onze cliënten.

Zorgkaartnederland.nl
Cliënten kunnen al uit zichzelf hun mening over ons geven en wel op de onafhankelijke website www.zorgkaartnederland.nl. Het is die partij die we hebben gevraagd om de cliënttevredenheid actief te onderzoeken. De uitslagen vindt u hieronder.

Algemeen
Aan het onderzoek van ZorgkaartNederland deden 14 (van de 43) mensen mee. Ze geven als gemiddeld waarderingscijfer een 8,3.

Zie voor meer informatie Resultaten PREM Wijkverpleging 2021.

Conclusie
Ondanks de vele wisselingen en veranderingen in de zorgsector en het grote tekort aan deskundig personeel, zijn we in staat gebleken goede zorg te leveren aan onze cliënten. Dat krijgen we ook terug van hen. Is alles perfect? Zeker niet. Er is absoluut ruimte voor verbetering. We gaan er alles aan doen om in 2022 onze zorgverlening naar een hoger niveau te brengen. Samen maken we de zorg beter.

Zorgaanbod

Zorg aanvragen